Κοινό πρόγραμμα

Το κοινό πρόγραμμα περιλαμβάνει όλες εκείνες τις πληροφορίες  και τις γνώσεις  που θα πρέπει να γνωρίζει ένας υπάλληλος τουρισμού για αυτό και είναι κοινό για όλες τις ειδικότητες. 

Υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου/κρατήσεων

Ο υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου/κρατήσεων συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην εικόνα που θα σχηματίσει ο πελάτης για την τουριστική επιχείρηση. Για το λόγο αυτό οφείλει να φέρεται ευγενικά στον πελάτη και να τον εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο στον λιγότερο δυνατό χρόνο. 


Οριζόντιες Δεξιότητες

Κάθε υποψήφιος εργαζόμενος χρειάζεται ένα ευρύ φάσμα ικανοτήτων για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που παρουσιάζει το περιβάλλον μέσα στο οποίο εργάζεται. Πιο συγκεκριμένα θα πρέπει να έχει γνώσεις σχετικές με υγιεινή και ασφάλεια, αγορά εργασίας, εργατικό δίκαιο και χρήση εφαρμογών υπολογιστή.