Κοινό πρόγραμμα

Το κοινό πρόγραμμα περιλαμβάνει όλες εκείνες τις πληροφορίες  και τις γνώσεις  που θα πρέπει να γνωρίζει ένας υπάλληλος τουρισμού για αυτό και είναι κοινό για όλες τις ειδικότητες. 

Υπάλληλος υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών 

 Ο Υπάλληλος υποδοχής διαχειρίζεται τα υπνοδωμάτια, συντονίζει τη λειτουργία όλης της μονάδας σε σχέση με την κινητικότητα της πελατείας και πλαισιώνεται από τα τμήματα κρατήσεων, θυρωρείου, τηλεφωνείου και ταμείου. Οφείλει να γνωρίζει ξένες γλώσσες, να έχει άνεση στην επικοινωνία, να είναι ευγενικός και να εξυπηρετεί γρήγορα και ποιοτικά τον πελάτη.

Οριζόντιες Δεξιότητες

Κάθε υποψήφιος εργαζόμενος χρειάζεται ένα ευρύ φάσμα ικανοτήτων για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που παρουσιάζει το περιβάλλον μέσα στο οποίο εργάζεται. Πιο συγκεκριμένα θα πρέπει να έχει γνώσεις σχετικές με υγιεινή και ασφάλεια, αγορά εργασίας, εργατικό δίκαιο και χρήση εφαρμογών υπολογιστή.