FAQ

1.   Τι είναι και τι προσφέρει η πλατφόρμα Τηλεκατάρτισης iClass ;


Μέσω της τηλεκατάρτισης iClass μπορείς να πιστοποιήσετε τις γνώσεις σας και να ενισχύσετε το βιογραφικό σας χωρίς περιορισμούς τόπου, χώρου και χρόνου.

Το εκπαιδευτικό μοντέλο της Τηλεκατάρτισης είναι αποδεδειγμένα ο πληρέστερος και αποδοτικότερος τρόπος εκπαίδευσης ενηλίκων.

Οι δικτυακές τεχνολογίες, με τις τεράστιες δυνατότητες που προσφέρουν για άμεση επικοινωνία και πρόσβαση σε πηγές γνώσης και πληροφόρησης, δίνουν τη δυνατότητα για αναζήτηση και ανάπτυξη νέων μορφών οργάνωσης της επιμόρφωσης. Κυρίως όμως βοηθούν στην αξιοποίηση και την περαιτέρω ενίσχυση των πλεονεκτημάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.


2.   Ποιές Δραστηριότητες καλύπτει το iclass;


Καλύπτει όλο το εύρος των:


          • Τουριστικών επαγγελμάτων
          • Τεχνικών ειδικοτήτων (όπως Μηχανοτεχνιτών, Ωρολογοποιών, Θερμουδραυλικών, Τεχνικών Φυσικού Αεριού κ.α.)
          • Επιστημονικών ειδικοτήτων (όπως Ενεργειακών Επιθεωρητών, Οδοντοτεχνιτών κ.α.)
          • Επιχειρηματικές δραστηριότητες (όπως Εμπορικοί σύλλογοι, Marketing, Logistics κ.α.)
          • Τεχνολογικές ειδικότητες (όπως Τεχνολογίες Πληροφορικής, G.I.S κ.α.)
          • Καθώς και ότι αφορά τον χώρο εργασίας.


3.   Τι εξοπλισμός απαιτείται για την παρακολούθηση των μαθημάτων;


Η πλατφόρμα του iclass είναι ευέλικτη και μπορεί να λειτουργήσει σε διαφορετικά υπολογιστικά συστήματα ανεξαρτήτως λειτουργικού συστήματος. Το μόνο που χρειάζονται οι χρηστές για να παρακολουθήσουν είναι να έχουν έναν υπολογιστή με πρόσβαση στο internet.


4.  Υπάρχει δυνατότητα επίλυσης αποριών;


Η πλατφόρμα του iclass παρέχει την δυνατότητα πλήρους επίλυσης αποριών μέσω e-mail, Help Desk και επικοινωνία των καταρτιζομένων μέσω των Forum των μαθημάτων.


5.   Υπάρχει δυνατότητα επίλυσης Τεχνικών Προβλημάτων;


Παρέχονται υπηρεσίες HelpDesk καθ' όλη την διάρκεια παρακολούθησης των μαθημάτων για την άμεση επίλυση των προβλημάτων με την βοήθεια των ειδικευμένων τεχνικών τις εταιρίας μας .


6.   Ποία είναι η συνήθης διάρκεια ολοκλήρωσης ενός προγράμματος;


Η διάρκεια ολοκλήρωσης εξαρτάται από των αριθμό των ενοτήτων που θέλει κάποιος να παρακολουθήσει.


7.  Σε τι γλώσσες προσφέρεται η εκμάθηση;


Τα μαθήματα του iclass είναι όλα στην Ελληνική γλώσσα. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα εκπαίδευσης στην Ελληνική για αλλοδαπούς που θέλουν να μάθουν την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη/ξένη γλώσσα.


8.  Υπάρχουν τεστ, εξετάσεις ή κάποια δυνατότητα αυτοαξιολόγησης;


Για κάθε ενότητα του iclass o χρήστης μπορεί να λάβει μέρος σε εργασίες που ανεβάζει ο καθηγητής και σε διάφορα κουΐζ. Υπάρχουν επίσης διάφορα τεστ αυτοαξιολόγησης όπου οι μαθητές μπορούν να δοκιμάσουν τις γνώσεις που απέκτησαν κατά την παρακολούθηση των μαθημάτων.


9.  Υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με τον καθηγητή;


Οι καταρτιζόμενοι μπορούν να στέλνουν μηνύματα στο forum τα οποία οι καθηγητές παρακολουθούν στην πλατφόρμα καθώς και στα e-mail τους. Επίσης αν οι καθηγητές είναι online στο σύστημα υπάρχει η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μέσω του εργαλείου ομάδας συζητήσεων των μαθημάτων.


10.Υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με τους χρήστες των μαθημάτων που παρακολουθούν;


Σε κάθε μάθημα στην πλατφόρμα παρέχεται το εργαλείο ομάδας συζητήσεων που μπορούμε να επικοινωνούμε άμεσα με τους χρήστες που είναι συνδεδεμένοι και γραμμένοι στο ίδιο μάθημα. Οι χρήστες μπορούν να εκφράσουν απορίες και απόψεις για το μάθημα, δίνεται όμως και η δυνατότητα να προσθέσουμε χρήστες στις επαφές μας και να κάνουμε αποστολή μηνυμάτων ακόμα και αν δεν είναι συνδεδεμένοι στο σύστημα.


11. Υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με τον καθηγητή του μαθήματος;


Σε κάθε μάθημα υπάρχει το εργαλείο MESSAGE MY TEACHER, το οποίο σας δίνει την δυνατότητα να επιλέξετε τον καθηγητή σας και να του στείλετε τα μηνύματα σας.




Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 27 Ιούνιος 2016, 3:45 μμ